søndag 5. august 2012

Siste sommermåned

Vi har nå entret den siste sommermåneden, august. Men, det betyr såvisst ikke at sommeren snart er over. Sommeren kan enda strekke seg utover to måneder til. Jeg husker enda at det natt til første oktober i fjor, var 20 deilige varmegrader. (Og jeg var på hyggelig hagefest til langt på natt.)

August har masse deilige gaver å by på. Fortsatt varme og gode sommerdager, frodig og grønn natur, og vi kan høste av deilige grønnsaker og frukter og bær. Vi kom hjem fra ferie i Lofoten i går, og det første jeg og minstemann gjorde, var å gå en tur til en lekeplass, og plukke bringebær på hjemveien. Nå gleder jeg meg til å se hva resten av sommeren bringer i forhold til mitt nye hageprosjekt. Jeg lager nemlig blomsterbed i fjellveggen min.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar